Beauty Blog Day 2014.

Vjerujem da svi već znate sve o Beauty Blog Dayu koji se održao prošlu subotu, vidim da su vas kolegice već zasipale svojim izvještajima. 😀 Moj malo kasni jer sam bila bolesna pa sam odmarala, ali neću vas puno daviti, ukratko samo da ispričam svoje dojmove. 🙂 Dio slika sam ukrala s BBDay stranice jer moje nisu bile baš bajne, ja niska, dosta tuđih glava oko mene i tako. 😀Dakle, ove godine glavni sponzor BBDay-a je Avon, pa stoga naziv Avon Beauty Blog Day, a održao se 15.3. u restoranu Maksimir. Na početku smo se prijavile, uzele svoje kreditacije, malo se družile i zatim su krenule prezentacije/predavanja… 🙂

1972508_669750536414709_869044018_n

Na početku su nas pozdravile Ana i Mirela s Ogledala te nam je Ana ispričala što se sve promijenilo i izdogađalo u našoj blogosferi od zadnjeg BBDay-a, a otkrili smo i rezultate ankete koje ste vi čitateljice ispunjavale. 🙂

1965498_471461849620473_678391767_o
Evo podataka ankete koji su se meni činili zanimljivim…

– Više od 90% čitateljica vjeruje beauty blogericama
– 67% često kupi proizvod po preporuci blogerica
– 85% je zadovoljno preporukom
– 66% čitateljica smatra da blogerice trebaju objavljivati i recenzije i PR objave, 23% smatra da trebaju objavljivati samo recenzije
– 75% čitateljica vole detaljne, duže recenzije sa analizom sastojaka i iskustvom blogerice (nakon dužeg korištenja)
– 64% smatra da blogerice dovoljno dugo koriste neki proizvod da o njemu mogu donijeti svoj sud
– Većina smatra da se Photoshop i slični alati mogu koristiti samo za sitne ispravke
– 58% čitateljica je prestalo čitati neke blogerice zbog učestalih gramatičkih i inih grešaka, 32% čitateljica i dalje čita te blogove, iako im smetaju greške
– 82% čitateljica se slaže da blogerice trebaju dobivati PR uzorke za recenziju
– 61% čitateljica misli da blogerice zadržavaju svoju objektivnost iako se radi o PR proizvodu
– 82% želi znati da je recenzija o kojoj čita PR uzorak i žele da to bude jasno istaknuto
– 73% čitateljica misli da nije lako biti beauty blogerica

Ono što je mene najviše iznenadilo je ovo da volite čitati PR objave, znači objave s novitetima na tržištu i sl. Ja osobno takve postove često preskačem (možda zato što, kao blogerica, i sama dobivam mailove s tim objavama, pa mi nisu toliko zanimljivi) i jednostavno sam mislila da takvi postovi nisu toliko zanimljivi, ali ako jesu, mogu i njih početi objavljivati. Zasad sam na facebook stranici napravila album sa slikama u koje stavljam objave o novitetima, pa koga zanima, škicnite. 🙂

Dan je izgledao otprilike ovako: nakon uvodnog pozdrava, odslušale smo par predavanja, pa navalile na cupcake-ove u predahu, pa zatim odslušale još par predavanja, sudjelovale u raspravi između beauty brandova i blogerica, ručale i malo se minglale, proglasile najbolju, pojele tortu i sladoled i otišle doma. 😀 Sve u svemu, ugodan dan u ugodnom društvu (bilo bi još bolje da nisam u međuvremenu blagu temperaturu dobila, al ne možeš imat i ovce i novce :D).
1069887_471466619619996_287943118_n

Mia Biberović i Martina Lovrić pričale su nam o društvenim mrežama, tražilicama te nam dale par savjeta kako se istaknuti u masi blogova i povećati čitanost.

1658479_470233113076680_1648236255_o 1901988_470225113077480_672051146_n

Vedrana nam je predstavila Vichyjev projekt 100 dana 100 žena, ispričala nam sve o idealnoj koži i predstavila novu Vichy njegu za okoloočno područje pod nazivom Idealia Eyes. Kremu smo dobili na isprobavanje i već je u upotrebi, kaže da smanjuje tamne podočnjake pa imam velika očekivanja. 😀

Lucija iz Avona nam je ispričala sve o Avonovim suradnjama s blogericama i pritom nas dobro nasmijala, jako je simpatična. 🙂

1912517_470225176410807_239229164_o

Nakon svih tih prezentacija na redu je bio panel brandovi vs. blogerice, gdje se raspravljalo o tome kako brandovi gledaju na suradnje s blogericama, što im je najbitnije kod odabira blogerice s kojom će surađivati i sl. Najviše se raspravljalo o temi PR proizvoda, naime, razočaralo me to što izgleda dosta čitateljica misli da blogerice hvale PR proizvode bez pokrića i da ih recenziramo bez da smo ih prethodno dobro isprobale. O ovoj bi se temi moglo danima raspravljati, ali iz svog iskustva kažem da nije tako, barem u mom slučaju. Uvijek postoje iznimke i mislim da se na temelju tih par izuzetaka ne treba suditi svima nama. U raspravi su sudjelovale Ana Popović Kišur, organizatoria i urednica Ogledala, Ludija iz Avona, Petra iz Vichyja te Maruša s bloga Beauty Blogette.

1932585_470225366410788_1253626133_o

Za najbolju blogericu glasale smo mi i vi, čitateljice i glasovi su se poklopili, a najbolja među nama je Martina s bloga DearSkin. Martini ovim putem još jednom čestitam, pobjeda je i više nego zaslužena! 

1655726_470225859744072_573764900_o

Na kraju moram odati počast, da tako kažem, Mireli i Ani na organizaciji, svaka čast na trudu i radu i što se toliko zalažete za nas blogerice, sve vas volimo! ♥ Također, hvala svim sponzorima što su nas počeli prepoznavati, naš rad i trud, nadam se da će ih dogodine biti još i više.

Na kraju, vjerujem da ste već vidjele, ali evo sadržaja moje vrećice. Imala sam sreće pa sam bila jedna od onih koje su ispod stolca našle kofer s novom Essie proljetnom kolekcijom. Kolekcija inače ima 6 lakova, a na slici ih je 5 jer je jedan plavac već našao dom kod Jelene (TheChloee`s Everyday).

Fotor0319182246 Fotor031918217

Ostatak slika možete naći u facebook albumu – klik. 🙂 Nadam se da vas nisam previše udavila ovim postom, čitamo se uskoro!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *